پخش‌ انواع عینک طبی شوپارد

پخش‌ انواع عینک طبی شوپارد توسط ما انجام می شود. شیشه های فتوکرومیک این عینک دارای پوشش های شیمیایی یا تغییرات داخلی خاصی هستند که به آنها اجازه می دهد تا در شرایط روشن به سرعت تاریک شوند و همچنین با روشنایی در محیط داخلی یا شب به سرعت به حالت عادی برگردند.

پخش‌ انواع عینک طبی شوپارد

ویژگی انواع عینک طبی شوپارد

ویژگی انواع عینک طبی شوپارد قاب به یک ماده با دوام و سبک مانند پلی کربنات نیاز دارد. اگر از آلرژی های پوستی رنج می برید، احتمالاً باید به دنبال قاب لنزهای ساخته شده از مواد ضد حساسیت مانند تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ باشید تا از بروز یک بیماری پوستی معروف به درماتیت تماسی جلوگیری کنید.

برخی از قاب های عینک دارای اجزایی هستند که به جای اینکه با پیچ و سخت افزار دیگر بسته شوند، در جای خود قرار می گیرند. اگر بخواهید معابد رنگی مختلف را با عینک یکسان ترکیب کنید، این نوع ویژگی مفید خواهد بود.

در حال حاضر، برخی از انواع قاب های عینک بسیار انعطاف پذیر هستند و احتمال شکستگی را کاهش می دهند. اتصالات فنر دار انعطاف پذیر نیز هستند. این نوع فریم ها به دلیل ماندگاری مناسب برای عینک بچه ها ایده آل هستند.

طراحی بهبود یافته بالشتک های بینی همچنین به راحتی و ظاهر و نحوه قرارگیری این عینک در جلوی صورت کمک می کند. به عنوان مثال لنت های سیلیکونی جدید می توانند از لغزیدن تلسکوپ از جای خود جلوگیری کنند، در حالی که بسیار سبک و نرم هستند و به سختی قابل مشاهده هستند.

از دلایل دیگر محبوبیت مداوم این عینک می توان به پیشرفت های تکنولوژیکی اشاره کرد که باعث می شود لنزهای مدرن نازک تر، سبک تر و جذاب تر از همیشه شوند.

لنزهای پلاستیک با شاخص بالای آن، نازک تر و سبک تر از لنزهای معمولی هستند و از محافظت داخلی بهتر در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید (UV) محافظت می کنند.

قیمت فروش عینک طبی شوپارد

قیمت فروش عینک طبی شوپارد ما بهترین قیمت فروش عینک طبی شوپارد را ارائه می دهیم. در این محصول ما پوشش ضد انعکاس از مواد افزودنی محبوب لنز است. پوشش AR (ضد بازتاب) می تواند با کاهش بازتابنده های آزار دهنده روی عینک، که در تماس با چشم اختلال ایجاد می کند و ضخیم تر به نظر می رسد، ظاهر و راحتی عینک شما را تا حد زیادی بهبود بخشد.

لنزهای روکش شده همچنین می توانند میزان شعله ور شدن را کاهش دهند و اجازه می دهند نور بیشتری برای دید بهتر در شب به چشم شما وارد شود.
این عینک ها دارای یک منطقه کاملاً مشخص در نیمه بالایی لنز برای دید از راه دور و یک منطقه برای دید نزدیک در نیمه پایین لنز هستند. برای خرید ارزان قیمت عینک شوپارد با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما