فروشنده عینک آفتابی آناهگمن اصل

متخصصان معتقدند که اشعه ماورا بنفش خورشید می تواند خطراتی همچون ابتلا به آب مروارید را برای چشم ها به همراه داشته باشد. از این رو استفاده از عینک آفتابی، به خصوص در روزهای گرم تابستان، ضروری به نظر می رسد.

عینک آفتابی باید استاندارد باشد و این ویژگی تنها در عینک آفتابی های اصل موجود است. لازم به ذکر است، این سایت در زمینه فروش عمده عینک آفتابی آناهگمن اصل، مشغول فعالیت است. جهت آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

فروشنده عینک آفتابی آناهگمن اصل

مشخصات عینک آفتابی آناهگمن اصل

مشخصات عینک آفتابی آناهگمن اصل

آناهگمن، یک برند برزیلی است. این برند تنها با یک دهه فعالیت در حوزه تولید انواع عینک آفتابی زنانه، بسیار موفق عمل کرده است. در واقع راز موفقیت آن در ایده های بی نظیر، کیفیت بسیار عالی، طراحی مدرن و زیبایی فوق العاده محصولاتش نهفته است.

برای اینکه بتوانیم عینک آفتابی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم لازم است به موارد زیر توجه نماییم:

  • لوگو اولین چیزی است که لازم است به آن توجه شود. در عینک آفتابی های این برند، نماد Ana Hickmann روی دسته های عینک قابل مشاهده است.
  • همچنین هر مدلی که انتخاب می کنید دارای یک کد مخصوص است، که این کد نیز روی دسته عینک درج شده است.
  • لنزهای عینک آفتابی آناهگمن اصل، از حفاظت صد در صدی در مقابل اشعه فرابنفش خورشید برخوردارند. به عبارتی UV400 هستند.
  • مجموعه فریم، لنزها و سایر اجزای عینک آفتابی، کاملا سالم هستند و با ظرافت خاصی پیاده سازی شده اند. به عبارت دیگر هیچ گونه خط و خش را روی اجزای آن نخواهید دید. از طرفی به دلیل کیفیت بالای متریال به کار رفته، این عینک ها به هیچ وجه حساسیت زا نیستند.
  • این عینک های آفتابی همانند همه عینک آفتابی های اصل دیگر، همراه با کیف و دستمال با کیفیت، جعبه، دفترچه اطلاعات، ضمانت نامه و گواهی اصالت کالا، ارائه می شوند.

قیمت عینک آفتابی آناهگمن اصل

قیمت عینک آفتابی آناهگمن اصل

قیمت عینک آفتابی اصل با برندی لاکچری، همیشه بسیار گرانتر از سایر انواع آن است.

البته علت این موضوع روشن است چرا که این تولیدکنندگان همواره در تلاشند تا با عرضه ایده های مدرن، مطابق با نیاز بازار، همچنان محبوب بمانند. آن ها با استفاده از بهترین مواد اولیه، پیشرفته ترین تجهیزات و با دقت و ظرافت بسیار بالا، محصولاتشان را ارائه می دهند.

البته انواع مدل های عینک آفتابی آناهگمن، از قیمت نسبتا مناسبی برخوردارند و به عبارتی این برند از برندهای اقتصادی در حوزه عینک آفتابی به شمار می رود.

همانطور که گفته شد فروش عینک آفتابی آناهگمن اصل به صورت عمده از طریق این سایت صورت می پذیرد. افرادی که قصد اطلاع از قیمت ها و یا خرید عمده را دارند، کافی است تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما