عرضه مستقیم عینک آفتابی ریبن

عینک آفتابی ریبن از سال های دور تاکنون یکی از محبوب ترین برندهای عینک آفتابی در جهان بوده است. این مجموعه با توجه به سلیقه ی مشتریان، اقدام به عرضه مستقیم عینک آفتابی ریبن در سراسر کشور نموده است. تنوع مدل های موجود در این فروشگاه بسیار زیاد است. مشتریانی که قصد خرید عینک ریبن به صورت عمده را دارند می توانند محصول خود را از طریق این سایت سفارش داده و از مزایای خرید مستقیم بهره مند شوند.عرضه مستقیم عینک آفتابی ریبن

معرفی انواع عینک آفتابی ریبن

معرفی انواع عینک آفتابی ریبن

همانطور که میدانید نور شدید آفتاب برای چشم انسان مضر می باشد و لازم است در روزهای آفتابی، هنگام بیرون رفتن از منزل، از یک عینک آفتابی مناسب، استفاده شود. عینک های آفتابی علاوه بر محافظت از چشم ها، تاثیر فوق العاده ای بر استایل افراد نیز می گذارند.

یکی از معروفترین برندهای عینک های آفتابی، ریبن نام دارد که منشا آن به آمریکا برمی گردد.

تنوع طرح های این برند، بسیار زیاد است اما برخی از مدل های آن طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند. علت این موضوع، سادگی، زیبایی، ظرافت و کیفیت بالای عینک های این برند می باشد.

در این مطلب به معرفی برخی از این مدل ها پرداخته شده است:

خلبانی (Aviator): این مدل دارای قاب طلایی رنگ ظریف، دسته هایی سبک و لنزهایی سبز رنگ می باشد. گفتنی است عینک ریبن خلبانی معروفترین و محبوبترین مدل عینک آفتابی از سال های بسیار قدیم تاکنون بوده است.

ویفرر (wayfarer): قاب و لنزها در این مدل مشکی بوده و دسته ها از جنس کائوچو می باشند. طراحی کلاسیک این مدل، آن را به یکی از جذاب ترین مدل ها در نزد جوانان تبدیل کرده است.

کلاب مستر (clubmaster): لنزها در این مدل سبز رنگ می باشند. فریم ها در نیمه ی بالایی از جنس کائوچو به رنگ مشکی و در نیمه پایینی از جنس فلز، ظریف و طلایی رنگ هستند.

اریکا (erika): بسیار سبک وزن و اندکی خمیده است. دارای فریم پلاستیکی و لنزهای دایره شکل بزرگی می باشد. به طور کلی مدل خاص و جذابی است.

جاستین (justin): مدل جاستین شباهت بسیار زیادی به مدل ویفرر دارد اما طراحی آن مدرن تر است. نمونه ای از تفاوت های این دو مدل این است که سایز جاستین اندکی بزرگتر است و شیشه های آن نیز به گردی متمایل می باشند.

قیمت خرید عینک آفتابی ریبن

قیمت خرید عینک آفتابی ریبن

همانطور که گفته شد، ریبن یکی از برندهای معروف در حوزه عینک آفتابی است. محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و بنابراین قیمت فروش آن ها نیز بالا است.

البته همانطور که ذکر شد، تنوع طرح ها نیز بسیار زیاد است که این موضوع باعث شده تا تفاوت در قیمت ها نیز بسیار زیاد باشد.

نکته ای که لازم است به آن توجه شود این است که عینک آفتابی ریبن با جنس های تقلبی نیز در بازار موجودند، این نمونه های تقلبی با قیمت های کمتری به فروش میرسند اما به هیچ عنوان کیفیت، ظرافت و کارایی مدل های اصلی را ندارند.

جهت استعلام قیمت عینک آفتابی ریبن اصلی، با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما